W dzisiejszych czasach, praktycznie każdy ma konto w jakiś mediach społecznościowych. Najbardziej popularny jest Facebook, ale pod tym względem prawie nie ustępuje mu Instagram. Korzystają z niego zarówno osoby prywatne, jak i przedsiębiorstwa i osoby prywatne. Za pośrednictwem Instagrama, można publikować różne zdjęcia, reklamować produkty czy różne akcje społecznościowe. Aplikacja, ta pozwala na dotarcie do bardzo szerokiej grupy odbiorów. Warto wiedzieć jak założyć konto na Instagramie.
Konto na Instagramie krok po kroku
- W pierwszej kolejności, warto sobie uświadomić, że Instagram to portal społecznościowych, który rozpoczął swoją działalność w 2010 roku i od tego, czasu staje się coraz bardziej popularny.
- Rejestracja – po pobraniu aplikacji na smartfona, należy nacisnąć małą ikonkę, w ten sposób wyświetl się kilka możliwości dotyczących zarejestrowania się. Można zarejestrować się, łącząc konto na Instagramie z kontem na Facebooku lub wykorzystać adres e-mail, a także numer telefonu.
- Po wybraniu, opcji rejestracji, trzeba podać imię i nazwisko lub nazwę firmy oraz nick, należy też określić hasło, które umożliwi logowanie.
- Po uzupełnieniu wskazanych pól, konto zostanie założone i można wybrać zdjęcie profilowa, uzupełnić inne informacje, a także zacząć dodawać fotografię i szukać znajomych.
Warto wiedzieć, że w trakcie używania Instagrama, można w dowolnym momencie zmienić swoją nazwę. Jeśli chodzi o dodanie zdjęcia profilowego, można wybrać fotografię dostępną w galerii telefonu lub zrobić nowe zdjęcie. Można też, pominąć ten krok i wrócić do niego później. Jednak Instagram to aplikacja, mająca na celu, przede wszystkim komunikowanie się za pomocą zdjęć, dlatego warto jednak posiadać zdjęcie profilowe. Jeżeli rejestracja nie przebiegała w powiązaniu z kontem na Facebooku, można w dowolnej chwili je połączyć.
Dzięki specjalnej wyszukiwarce, można także przeszukać numery telefonów i wyłonić z nich posiadaczy Instagrama. Zakładając konto na Instagramie, trzeba też określić dane dotyczące prywatności. Jest to ważne, ponieważ użytkownik określa, czy jego konto jest publiczne czy prywatne.